Born Without Limbs: Story of Nick Vujicic

 یہ متاثر کن کہانی آپ کو یہ احساس دلائے گی کہ آپ کو ایک بڑی کامیابی حاصل کرنے سے روکنے والی واحد چیز آپ کا رویہ ہے

Born Without Limbs: Story of Nick Vujicic

        Story of Nick Vujicic



نِک واجِک کی غیر منقولہ غیر ضروری اسٹوری

نِک واجِک

 (واضح طور پر)  ’ووئِکِچ‘دو کمپنیوں کے بانی ہیں ، لائف بغیر اعضاء (جس میں وہ اس وقت سی ای او ہیں) 

اور رویہ اونچائی ہے۔ وہ چار مشہور کتب کے مصنف بھی ہیں ، جن کو لوگوں نے بڑے پیمانے پر پسند کیا اور ان کی تعریف کی۔


نک نے 57 ممالک میں بات چیت کی ہے اور بہت سے لوگوں کو اپنے الفاظ سے متاثر کیا ہے۔ وہ اس کی بہترین مثال ہے کہ آپ اپنی زندگی میں کسی بھی عذر کو ٹھکرا کر ناقابل رسائ بلندیوں کو کیسے حاصل کرسکتے ہیں۔


اس کے پاس صرف ایک کامیابی یا اپنی کمپنیوں کی بنیاد پر متاثر کن کہانی نہیں تھی ، لیکن وہ ' کی وجہ سے ہے۔ یہاں بہت عام مشورے ملتے ہیں کہ "بغیر کسی عذر کے سخت محنت کرو۔" لیکن شاذ و نادر ہی کوئی ہمیں بتاتا ہے کہ یہ کتنا سخت ہے۔


یہی وہ جگہ ہے جہاں حقیقی زندگی کی مثالیں پیش آتی ہیں ، یہ ہمیں ایک آنکھ کھولنے کا پانی دیتی ہے اور ہماری خود آگہی پر سوال اٹھاتی ہے۔ نک کی کہانی ‘انفارمیشن کا کامل ٹکڑا ہے جسے ہمیں استعمال کرنا چاہئے۔


انٹرنیٹ پر بہت ساری کہانیاں ہیں لیکن یہ متاثر کن کہانی نایاب اور مختلف ہے۔


کیا آپ اعضاء کے بغیر بھی اپنے آسان کام انجام دینے کا تصور کرسکتے ہیں؟


یہ بہت سخت ہے۔


نِک واجِک پیدائشی طور پر ، قدرتی طور پر ، اعضاء اور پیروں کے بغیر ، بغیر کسی طبی وضاحت یا انتباہ کے۔ وہ ٹیٹرا امیلیا سنڈروم کے ساتھ پیدا ہوا تھا ، ایک نادر عارضہ (جسے فوکومیلیا کہا جاتا ہے) کی بازو اور پیروں کی عدم موجودگی ہوتی ہے۔ ہم اس کے والدین کی حالت کا تصور بھی نہیں کرسکتے ہیں۔ اس کی اپنی والدہ نے اسے دیکھنے یا روکنے سے انکار کردیا لیکن بعد میں اسے خدا کے اس منصوبے کے طور پر قبول کرلیا۔


نک کے دو چھوٹے سیدھے ہوئے پیر ہیں ، وہ مذاق کے ساتھ ان میں سے ایک کو اپنی شکل کی بناء پر "مرغی کے ڈرم اسٹک" سے تعبیر کرتا ہے۔ اس پیر میں انگلیوں کو ناکارہ کرنے کے لئے سرجری کروانے کے بعد ، وہ گرفت ، لکھنے اور یہاں تک کہ تیرنے میں کامیاب رہا!


بڑے ہوکر نک کو اسکول میں متعدد چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑا۔ اس کے اسکول کے دنوں میں ، اس پر مسلسل غنڈوں نے حملہ کیا۔ اس نے اعتراف کیا تھا کہ وہ اپنی ابتدائی زندگی میں ہی افسردگی اور تنہائی کا شکار ہے۔ ایسے لڑکے کے بارے میں سوچئے جو اپنے والدین سے بھی گلے نہیں لگا سکتا ، اس طرح کی مایوس کن حقیقت۔


دوسروں سے اتنا مختلف ہونے کی وجہ سے اس نے اپنی عزت نفس پر سوال اٹھایا ، یہی وجہ تھی کہ اس کے ساتھ کسی سے بھی ساری گفتگو منقطع ہوگئی۔ اس سب نے اسے تنہا اور ٹوٹ جانے کا راستہ ہموار کیا۔ ہم اس کے جوتوں میں بھی نہیں چل سکتے۔


دس سال کی عمر میں ، اس نے اس کا کوئی مستقبل نہیں دیکھا اور آخر میں باتھ ٹب میں ڈوب کر اپنی زندگی ختم کرنے کا فیصلہ کیا۔ ایک دو کوششوں کے بعد ، اسے احساس ہوا کہ وہ اپنے پیارے خاندان کو نہیں چھوڑ سکتا۔ وہ انھیں بوجھ اور جرم کے ساتھ چھوڑنا نہیں چاہتا تھا۔


نک کے لئے TURNING Point

’موڑ‘ کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اگلی لائن میں زمین کو بکھرنے والی کوئی چیز نظر آنے والی ہے۔ مجھے آپ کی توقع کو توڑنے دو ، نک کے ساتھ ایسا کوئی بڑا واقعہ نہیں ہوا جس نے اس کی زندگی بدل دی ہو۔ لیکن ایک چھوٹا سا۔


یہ تیرہ سال کی عمر میں نک کو اس کے پاؤں پر چوٹ لگی تھی جسے وہ اب ٹائپنگ ، تیراکی اور لکھنے کے لئے استعمال کرتا ہے۔


اس نے اس پر بہت بڑا اثر ڈالا ، اور وہ اپنی صلاحیتوں کے لئے مشکور ہوگیا اور معذوریوں کے بارے میں کم فکر مند رہا۔ اس کے پیر کو تکلیف پہنچانے کے محض ایک واقعے نے اسے اس کے غلط عقائد پر سوال اٹھایا اور خود کے بارے میں ایک مثبت رویہ استوار کیا۔


نیک نے دربان کو پریرتا کا سہرا دیا جس نے اس کو لوگوں سے جا کر بات کرنے پر مجبور کیا۔ اس نے ایک درجن لوگوں کے ساتھ اپنی کہانی بانٹنا شروع کردی۔ جلد ہی یہ تعداد 100 میں تبدیل ہوگئی اور اب نک نے بہت سارے ممالک میں تقریبا 2،000 بات چیت کی ہے۔ اس کے نہ ختم ہونے والے یقین نے اس کی غیر یقینی زندگی کے بارے میں تمام پریشانیوں کو ختم کردیا اور خوشی کی نئی امید دی۔


Nick Vujicic with family

Nick Vujicic with family
Nick Vujicic with family


نک کی شادی 2012 سے ہوئی ہے اور اس کی ایک خوبصورت بیوی ہے جو اسے مستقل طور پر سپورٹ کرتی ہے۔ انہیں چار بچوں سے نوازا جاتا ہے اور ایک مکمل کنبہ تشکیل دیا جاتا ہے۔


کون سوچا ہوگا کہ بغیر اعضاء والا آدمی صحت مند زندگی گزارے گا؟


یہ اس کے اعتقاد ، اس کے شکرگزار اور ہر دن بڑھتے ہی رہنے کی وجہ سے ہوا ہے۔


ہمارے پاس جو چیز پہلے سے موجود ہے اس کا شکر ادا کرنے کے بارے میں یہ متاثر کن کہانی ہم میں سے ہر ایک کو ہر بار بہانہ ڈھونڈنے کے ل  بہت ضروری مشورے ہے۔


ایک زبردست قابل قابلیت:

عذر کی بیماری لوگوں کے گروہ تک محدود نہیں ہے بلکہ کسی فرد کی نشوونما کو روکنے کے لئے یہ ایک وسیع تر طے شدہ طریقہ بن گیا ہے۔ عذر ہمارے ذہن پر معمول کا ردعمل ہے کیونکہ ہمارے ذہن کو یہ دیکھنے کے لئے تربیت نہیں دی جاتی ہے کہ ہمارے پاس پہلے سے کیا ہے۔ یہ ’ذہنیت کا فقدان‘ ایک عذر کا ذریعہ ہے۔ ہم ہمیشہ اس چیز کو تلاش کرنے کی صلاحیت کے مالک بن گئے ہیں جو ہماری کمی ہے ، جو قابلیت واقعتا ایک منفی صلاحیت ہے۔


ایک مشہور دلیل پیدا ہوسکتی ہے ، "ارے! آپ ان ساری الہامی باتیں کرنا ٹھیک ہیں ، لیکن اگر میں اپنی توجہ پر توجہ نہیں دیتی تو میری کمی کیسے ہوگی؟ "


آرام کرو۔ آپ کو ترقی کے اپنے تصور کو جاری رکھنے کی ضرورت ہے۔ ایسا نہیں ہوتا ہے جب آپ جس چیز کے پاس نہیں ہو ان پر بے حد توجہ دیں ، یا ان کے بارے میں شکایت کریں یا عذر کریں۔


بڑھنے کے لفظی معنی ہیں ’’ خاصیت کی ایک خاص خاصیت کو آہستہ آہستہ لینا ‘‘ ، اس کا مطلب ہے کہ آپ کل سے بہتر ہوجائیں۔


مجھے بتائیں اگر آپ آج شکر گزار ہیں تو کیا آپ خوشی کے کام کریں گے یا خوشی سے؟


فرق کی عمدہ لائن کو سمجھیں…

محنت سے چکرا کر نہی

اپنے آپ پر شک کرنے سے نہی


لیکن جو آپ کے پاس پہلے سے ہے اس کا شکر گزار کرو۔


Comments

Popular posts from this blog

Helping Others: It’s Always the Right to reach out.

2 ways in which to prevent Your Negative Thoughts From uptake the Life Out of You